WEB NENÍ FINÁLNÍ A NEUSTÁLE SE NA NĚM PRACUJE

Úmrtí 26letého mladíka na zánět srdce „pravděpodobně“ způsobený vakcínou Pfizer COVID, tvrdí úřady

automatický překlad

Vakcína COVID společnosti Pfizer „pravděpodobně“ způsobila smrt zdravého 26letého muže, uvedly v pondělí zdravotnické úřady Nového Zélandu.

Vakcína COVID společnosti Pfizer „pravděpodobně“ způsobila smrt 26letého Roryho Jamese Nairna, uvedly v pondělí zdravotnické úřady Nového Zélandu. Mužova snoubenka varovala lidi, aby po výstřelu věnovali zvýšenou pozornost příznakům myokarditidy. Vakcína COVID společnosti Pfizer „pravděpodobně“ způsobila smrt zdravého 26letého muže, uvedly v pondělí zdravotnické úřady Nového Zélandu . Zdravotníci připsali smrt Roryho Jamese Nairna , 12 dní po jeho první injekci COVID , myokarditidě . “S aktuálními dostupnými informacemi má výbor za to, že myokarditida byla pravděpodobně způsobena očkováním tohoto jedince,” uvedl v prohlášení nezávislý výbor pro sledování bezpečnosti COVID-19 Vaccine Independent Board .

Myokarditida je zánět srdečního svalu, který může vést k srdeční arytmii a smrti. Může také být důsledkem infekcí , ale častěji je myokarditida výsledkem imunitní reakce těla na počáteční poškození srdce. Nairnova smrt je na Novém Zélandu druhým hlášeným úmrtím spojeným s myokarditidou. Zdravotnické úřady v srpnu oznámily, že žena zemřela na zánět srdce pravděpodobně kvůli vakcíně.

Rada řekla:

„ Okolnosti těchto případů neovlivňují ani nemění známé informace o myokarditidě a přínosy očkování vakcínou Pfizer proti COVID-19 nadále výrazně převažují nad rizikem takových vzácných nežádoucích účinků. „Výbor doporučila opatření, která mají být přijata v rámci programu vakcíny a imunizace COVID-19, aby i nadále zdůrazňoval myokarditidu jako velmi vzácný vedlejší účinek vakcíny Pfizer.“

Mluvčí společnosti Pfizer uvedl, že společnost si je vědoma hlášeného úmrtí na Novém Zélandu a že monitoruje všechny zprávy o možných nežádoucích příhodách a nadále věří, že profil přínosů a rizik její vakcíny je pozitivní. Nairnova snoubenka Ashleigh Wilson hledá odpovědi po „traumatické“ zkoušce. Ve videorozhovoru s Chantelle Baker z B-2020 Wilson řekla, že její snoubenec zemřel na to, o čem záchranáři věří, že to byl infarkt.

Wilson řekl, že Nairn začal pociťovat bušení srdce 5. listopadu, ve stejný den, kdy dostal první injekci, ale ta nerozpoznala závažnost jeho příznaků. Wilson řekl NZ Herald Nairn šel do koupelny, když se oba připravovali k odchodu do nemocnice. Vtom uslyšela ránu. “Spadl, jeho tělo blokovalo dveře, jeho plná váha byla proti nim a nemohl jsem je otevřít,” řekl Wilson . “Viděl jsem ho jen škvírou ve dveřích, viděl jsem, že je pryč.” “Viděla jsem, jak umírá, a nemohla jsem se k němu dostat,” řekla. Wilson, který také ,l že veřejnost by si měla být více vědoma potenciálních vedlejších účinků, aby věděla, že je třeba okamžitě vyhledat pomoc. Rizika v malé brožuře rozdané poté, co lidé dostanou vakcínu, „jsou všechna trochu blazeovaná,“ řekla.Naléhavé: 3 způsoby, jak pomoci zastavit Bidenovy vakcinace

Několik dní poté, co Nairn zemřel, Wilson řekla, že se podívala na jeho telefon a viděla vyhledávání na Googlu o myokarditidě a „srdcích po očkování“.

“Bylo jich asi 10 a všichni byli prohledáni asi hodinu předtím, než zemřel, takže si myslím, že tu noc začínal panikařit,” řekl Wilson. “Myslel si, že je to z vakcíny, a ve své mysli začal tyto příznaky pociťovat očividně poté, co měl tu vakcínu.”i Wilson řekla, že „110 %“ věří, že Nairn zemřel na očkování. Vyzvala mladé muže, aby vyhledali lékařskou pomoc a nezlehčovali své příznaky. Novozélandská rada pro bezpečnost vakcín uvedla, že další dva lidé , včetně 13letého a 60letého, zemřeli na možnou myokarditidu po očkování proti COVID. Před spojením smrti dítěte s vakcínou je zapotřebí více podrobností, ale smrt 60letého muže byla považována za „pravděpodobně nesouvisející“.

Zdroj:

PŘIHLÁSIT SE